De Jonge Wolven zijn op stoom

De Jonge Wolven Odette Darcie

De Jonge Wolven zijn op stoom

Het team is compleet én er zijn nieuwe klantenSchermafbeelding 2015-11-04 om 10.20.41

Amsterdam – De twee Jonge Wolven die dit jaar zijn opgenomen in de roedel van De Wolven zijn Darcie Paardekooper en Odette Bosman. De nieuwste aanwinsten van het Amsterdamse pr- en communicatie bureau gaan zich aankomende maanden verder verdiepen in het pr-vak en vol enthousiasme aan de slag voor een aantal nieuwe klanten.

De eerste Jonge Wolf, Paardekooper, is afgestudeerd als communicatiewetenschapper aan de UvA en heeft onder andere stage gelopen bij Exago in Lissabon. Bosman, Jonge Wolf twee, heeft naast haar studie Antropologie en Ontwikkelingsstudies als zelfstandige gewerkt binnen de evenementenbranche. Darcie en Odette delen samen een liefde voor golfsurfen en zijn vastberaden de andere wolven ook mee te krijgen in deze passie.

De eerste samenwerkingen zijn een feit
Door het jonge wolven enthousiasme zijn er al een aantal interessante samenwerkingen ontstaan. Na een succesvolle social influencer high tea in de kringloopwinkel van Boedelruimers, hebben de trainees zojuist een project met jonge muzikanten afgerond voor payrollbedrijf Tentoo. Daarnaast zijn ze bezig met het ontwikkelen van een social media strategie voor catering bedrijf De Dis. Tevens ondersteunen ze De Wolven bij de landelijke pr voor de opening van drie museale instellingen Cube, Continium en Columbus op het vernieuwde museumplein in Limburg.

Wat zeggen de trainees zelf over hun plekje bij De Wolven? “Om in zo’n creatieve omgeving te werken midden in Amsterdam is echt te gek, elke dag leren we nieuwe dingen en het werk is erg uitdagend en divers”.

Over De Jonge Wolven
De Jonge Wolven is een plek voor nieuw communicatietalent om zich te ontwikkelen tot beestachtig goede pr-adviseurs. Het traineeship is initiatief van communicatie- en pr-bureau De Wolven. De trainees worden gedurende zes maanden begeleid door de ervaren adviseurs van De Wolven. Tevens verzorgen De Jonge Wolven de publiciteit voor verschillende bedrijven en organisaties, en zorgen ze ervoor dat ze onder de aandacht bij de juiste media komen.

Einde bericht